1 - Glasklart


I know, kanske inte det bästa fotot, men ändå, kanske en trevlig omväxling ifrån alla naturbilder? Är så van att vara ute i det gröna och fotografera djur & natur att det helt plötsligt har blivit skit svårt för mig att fotografera inomhus med bra ljus. Enda problemet med saken, jag har inte bra ljus i mitt rum, därav, använder jag blixten som jag sällan använder på bilder.

Har inte hört något än ifall det är middag snart eller så, och det luktar inte mat än i köket. Så jag tänkte dra undan min fina matta och göra rent i akvariumen. Dock är jag jävligt peppad just nu till att fixa om bloggen, men det får i så fall vänta tills ikväll, för fiskarna går ju och lägger sig 20:00, så jag kan fixa bloggen då de sover. Behöver nog inte städa mitt rum allt för noga heller av det som återstår av denna dag, kanske dammsuga golvet, damma av i fönstret, bedda rent i sängen och städa här på skrivbordet, mer är det inte som jag behöver göra. För jag röjde undan det lilla som jag stökat till på golvet sedan jag städade förra gången igår på typ tio minuter, knappt det, kanske bara var fem minuter det tog.

Men ja, kanske inte så vettigt att skriva ett långt inlägg nu då jag har två akvarium som väntar. Och åh, jag måste nog beställa ett polariseringsfilter ifrån tvspelsweb så jag kan börja fotografera fiskarna utan att behöva tänka allt för mycket på blixten. Yumiz, Yuiz och Yazmine vill ju vara modeller!




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day