Solen, vart är du? I miss you, my dear friend.

Jag hade önskat att det var sol ute... Det är molingt, dimmigt (också nice i och för sig), duggregnar typ, och är trist som fan...
Jag gick upp för exakt tre timmar och femton minuter sedan. Med andra ord har jag sovit totalt 11 timmar och 50 minuter ungefär inatt. Jätte skönt. Och det blev så länge pga. att jag hade en skit nice dröm mellan ungefär kl. 06:00-11:50, och jag ville liksom drömma klart den innan jag vaknade. :P

Har hittat en ny blogg som jag bara tänker börja följa, för hon som skriver den är så jävla begåvad att ord saknas. Men vet inte ifall jag vågar kommentera hennes blogg i och med att hon snackar bara engelska och tyska, så det skulle kännas fail om jag bara kom där och så länkade jag hit... Hah... Om inte annat får jag väll nöja mig med att kanske bara skriva mitt namn och mail när jag kommenterar... (;

Och jag har - som jag kanske sagt tidigare - totalt tappat intresset för min idé på den nya layouten jag började med för ca. tre eller fyra månader sedan... Men jag fick en ny idé igår kväll. Så jag tänkte att jag skulle se ifall det funkar att få ihop det hela... Men det, efter att jag har käkat och gjort lite läxor. Har ju suttit vid datorn i ca. två timmar i sträck nu, och det är inte bra när man sovit för mycket har jag märkt. Man blir helt seg i huvudet... XD Observera att detta kommer ifrån en människa som tillbringar över åtta timmar i sträck framför en dator i vanliga fall!




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day