Jag har ärligt tröttnat på saken nu...

Det är något fel på mitt PS2... Jag sparar och sparar och sparar, men likförbannat så har det jag spelat raderas flera gånger om se senaste veckorna. Jag är helt ärligt, så jävla less på det nu.
Speciellt nu när mitt PS2 har slutat spara något överhuvudtaget nu! Jag satt igår morrse och spelade om halva Eternal Night (ja, det har raderats nu för typ fjärde gången...), och när jag startade den imorrse igen för att spela klart det, så hade hälften av det jag spelat raderats igen, och nu vill den inte ens spara när jag spelar om det. Så jävla deprimerande... Jag är en spel nörd, jag gillar att ägna dagarna till att nörda Spyro spelen, guitar hero, Final Fantasy, Oogie's revenge, osv. Men det är inte ett dugg kul längre då den raderar allt och vägrar spara... Jag vet inte ens hur gammalt mitt PS2 är nu, så jag vet inte ifall jag har garrantin på den kvar... Jag har i alla fall haft den något år kortare än vad jag och familjen har bott här i radhuset, för jag hade ingen egen tv i lägenheten, och i början när vi bodde här var det bara min bror som hade egen tv, men sedan fick vi en varsin, och då vet jag att jag till en början bara hade mammas och pappas Nitendo 8 bittar (som jag anser är mitt nu, haha), och sedan fick jag mitt PS2 i födelsedags present (har jag för mig)...
Jaja, jag får börja med att sluta stänga av mitt PS2 och låta det stå på tjugofyra timmar per dygn, sju dagar i veckan och bara stänga av tvn tills jag klarat Eternal Night en gång för alla...

Jag hade egentligen tänkt mig att vara duktig och städa rummet, sedan göra rent åt fiskarna och tömma elva liters akvariumet och sedan köra läxor om vart annat med att sy resten av kvällen... Men jag fick precis ett jävla behov av att gå ut och gå ett bra tag i solen (och fotografera lite snö som smälter)... Funderar på att dra ned till sjön eller något, dock är det några för många kilometer dit för att jag ska orka gå dit, så jag får hålla mig här omkring igen... För hoppningsvist hinner jag med att städa lite snabbt plus att göra rent åt fiskarna och göra läxor...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day