Det är bra, vi har varandra, så vi behöver inte oroa oss.




Detta är mina vänner, de är snälla, söta, roliga och väldigt sociala små typer. Framför allt, de hade inget emot att jag och D60 besökte dem två dagar i rad (dessa bilder är någon vecka gamla med andra ord, men jag segade med att lägga in dem på datorn), och de gillar att visa upp sig. Det skulle nog jag också göra, ifall jag var så söt som de är.
Hanen är den samma på de två nedersta bilderna, men det är två helt olika honor på den översta och understa.

Men nu ska jag inte sitta så mycket mer vid datorn hade jag tänkt... Planerar nämligen att sy lite innan jag går och lägger mig (är döds trött då jag drömde en dröm precis när jag skulle till och gå upp och så fick jag för mig att det var fredag när jag vaknade, så det gjorde mig ännu tröttare), det kommer dock bli svårt då min taklampa är död och den enda levande starka lampan för tillfället här i mitt rum är min skrivbordslampa... Så jag syr säkert fel pga. det...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day