Lata människa, lär dig att livet inte bara handlar om att ha kul.



Vi har varit i Uppsala sedan någon gång vid 15:30 tror jag... Det spöregnar ute och är trist helt enkelt. Man blir sömnig då man tittar ut igenom fönstret och vill bara gå och lägga sig.
Har köpt en ny hylla ifrån Ikea (samma sort som den jag har ovanför TV:n, fast storleken större - dvs 190 cm lång). Den ska upp ovanför sängen är det tänkt. Akvariumen är rena (bara toffsalgerna på gräset och ena trögväxta växten i 16 L akvariumet som jag inte tagit bort, då mina räkor gillar dem), och Kardinaltetrorna har flyttat upp i 105 L akvariumet - dem var snabbare än vad jag trodde, så det tog tid att fånga in alla tio. Så nu har jag bara mina tre räkor (damerna har för den delen ägg igen, jätte sött, dock vet jag inte om jag är i kapabel till att föda upp räkor då det tydligen är väldigt avancerat) och fyra snigelätande sniglar. Inte så värst många, funderar på att köpa tio Neontetror och sätta ned hos dem...
Jag är trött, tog mig två timmar att fixa klart i 105 L akvariumet, då jag bytte plasten på täckglaset också. Och så hade jag en timmes rast för lunch innan jag började i 16 L akvariumet som också tog två timmar att fixa, hade inte tagit så lång tid om det inte hade varit för mina envisa Kardinaltetror (men dem är söta, så jag är inte arg på dem). Jag orkar inte ställa mig och göra rent mitt 54 L akvarium nu idag, är jag rädd...
Just nu vill jag bara ha middag. Sedan tänker jag släpa upp symaskinen igen och fortsätta sy resten av kvällen (lär dock inte bli så värst många timmar, då middagen nog inte är överstökad förens vid 19:00...

Även om jag syr i tre timmar idag, kommer jag nog inte bli klar ändå... Tidigast imorgon ifall jag syr något då också, men skulle inte förvåna mig ifall något kommer emellan så jag inte blir klar på flera dagar...




Vaiho~

Det ser ju soligt ut på bilden? :o

2010-06-20, 20:09:23 /
Hanna

Uppsala ligger ju inte så långt från stockholm, och jag hade knallsol här idag o.O



Duktig som städar du : D

2010-06-20, 23:34:23 / http://triwiklawolf.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Haha, det vill du inte! Skitläskigt x)

2010-06-21, 14:17:25 / http://michaelaa.webblogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day