Ahlgrens sura bilar+symaskin+banankaka = nice kväll



Ja, hade egentligen tänkt gå och lägga mig med tanke på den lilla mängden sömn jag fått. Men jag ville bara skryta och säga att det har gått skit bra för mig nu under kvällen att sy! Så jävla glá för det. ^^ En sådan skön känsla då det går bra och man till och med vågar springa in i brors sovrum och skryta för honom och mamma, även fast man vet att ingen av dem gillar Spyro. ^^
Dock kommer den "roliga" biten imorgon, då man ska försöka göra en exakt kopia (fast spegelvänd) av hans bakben som jag blev klar med idag... /:

För den delen, då jag inte har något att filma med, och har en hjärna som gillar att tänka, fantisera och måla upp saker framför näthinnorna på mig, så vill jag köpa en videokamera... Har någon några tips? Allt jag kräver att det ska vara hyffsat bra kvalite på bilden, men största kravet är att det ska bli bra ljud med den (jag har stora planer...), och gärna någon som inte är i den dyraste prisklassen då jag bara är en fattig student som inte har någon inkomst nu i sommar annat än att sälja akvarium, hamsterburar, en i stort sätt oanvänd vinterjacka och kanske en bunt foto tidiningar som kanske hamnar i "ej-intressant"/"berör inte mig/funkar inte för mig" samlingen + andra gamla serietidningar som jag bara läst en gg vardera, kanske max tio st av dem två ggr. Samt mitt helg jobb då, men det blir inte mycket där ifrån iofs och jag är ledig där ifrån vecka 27 och 28...

Men jaja, vi får se hur det blir med att införskaffa en videokamera, tänker köpa ett macro objektiv i första hand, plus att jag tänker införskaffa ett polariseringsfilter och ett eller två andra filter (har inte bestämt vilken av dem jag behöver mest, därav tänker jag inte nämna dem förens jag har bestämt mig, har några jag velar emellan). Kanske inte blir förens närmare jul som jag har råd att köpa en videokamera...




Vaiho~

Köp en system som kan filma! :'D Like Canon 500D ^^

2010-06-17, 00:51:17 /
Hanna

Men va fint, du lyckades ju med benet : D

Och du får väll fundera vidare på det där med film tjohejset ^^

2010-06-17, 23:46:34 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day