Tillbaka i tiden, Fram i tiden...


Denna bild är den femtiosjätte bilden som jag fotograferade med D60. Den är gammal med andra ord. Det är den första bilden av de jag fotograferade de där varma vårdagarna för snart ett år sedan som jag tycker blev bra. Denna bild får mig att längta tillbaka till våren, till blommorna, till fjärilarna... Snart är de här igen och fan vad jag ska fotografera då!

Jag har prov imorgon, mediekunskap. På torsdag har jag spanska prov. Jätte kul...
Jag har förövrigt beslutat att jag ska köpa ny bakgrund till fiskarna då jag märkte igår att en del av min nuvarande hemmagjorda håller på att låssna - vilket betyder döda fiskar ifall den lossnar. Men då tänker jag bara köpa en bit som jag sätter emot själva glaset ibak, och sedan köpa en filterlåda att ha filtret i och inte ha det inbyggt bakom bakgrunden. Så nu vet ni vad denna månads lön samt studiebidrag kommer gå till för min del... ^^' Detta måste för den delen ske jävligt snart, helst redan i helgen...

Men nu ska jag plugga... Jag vill gärna ha i alla fall VG i mediekunskap... Jag är ett VG-barn.. ^^'




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day