Skaffa ett liv för fan

Ja, anonyma människa, som kommenterade på förra inlägget, jag fattar att du hatar mig. Varför, fattar jag inte, men det är skit samma, jag bestämmer inte över andra vad de ska tycka om mig.
Skaffa ett liv och väx upp, det är mitt råd till mig.
Du tycker att jag fotograferar fult, ja, det förstår jag, men för fan, jag har bara haft en egen kamera, en kamera som är bra och som jag förstår mig på i snart 1 år, och jag är seg på att lära mig saker. Men jag kan hälsa dig, jag tror inte du är så mycket bättre själv. Varför tror du då att jag går mp? Jo, för att jag vill bli bättre fotograf än vad jag är nu.
Ja, jag fattar att du verkar tycka om att vara en för jävla idiot. Jag hade inga problem med det tills du verkade ha fått för dig att min mamma var någon wow-nörd. Vad fan har min mamma med min blogg att göra? Varför var du tvungen att dra in henne i ditt hat emot mig?
Du verkar helt ärligt ha något fel i huvudet.
Visst, jag accepterar att folk hatar mig.
Visst, jag accepterar att folk tycker att jag fotograferar fult.
Visst, jag accepterar att folk tycker att jag skriver dåligt.
Visst, jag accepterar att folk tycker att jag ritar som en tre åring.
Men jag accepterar inte när folk drar in andra i sitt negativa som inte har ett skit med saken att göra.
Jag har inte bett dig om att du ska läsa min blogg, speciellt inte eftersom du hatar den (och mig). Om man hatar någon eller den som äger bloggen/hemsidan/whatever är det väl klart som fan att man inte ska besöka dem heller.
Eftersom du tycks hata mig, min blogg och allt jag gör så jävla mycket, behöver du inte komma hit. Fattar du?




Ursäkta alla andra för det här inlägget, men jag blir förbannad när den anonyma människan drar in min mamma när hon inte har gjort något fel. Och det är väl inte precis ett så passande inlägg för att vara det första inlägget 2010...
Och ursäkta för att jag inte har skrivit något på ett par dagar... Men när jag inte har något att skriva blir det inte några inlägg ifrån mig...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day