Då var det överstökat...

Well, släkten har nu varit här, så nu är firandet oficiellt över.
Mamma och jag fick beröm över vår hemmagjorda prinsesstårta, och farmor gav mig beröm över mina fotografier (och tyckte att jag var duktig som kunde få så fina bilder som jag får då och då).
Fick en jätte söt krukväxt, dock inte en aning om vad den heter, men jaja, den är i alla fall söt. (:
Förutom den fick jag min efterlängtade matta vid namn Samurai ifrån Jysk (wiiihooo ^^, snart är mitt rum komplett!) och 300 kr - eheh, jag känner mig rik nu, har jävligt mycket pengar för tillfället. ^^

Har inte ätit middag än, men jag är inte så säker på ifall jag orkar något. Haha, så mycket kakor och tårta... ^^' Det är en helt otrolig sak by the way, jag har städat mitt rum!
Så imorgon ska jag bara städa i 105 L akvariumet, fixa jobbet lite snabbt och sedan måste jag göra läxor (läsa världens sämsta bok till sida 133 - ca. 43 sidor kvar dit - och sedan läsa världens bästa bok till icke-bestämd sida - ska i vilket fall som helst ha läst ut den tom. den femte februari)... Nu hade jag tänkt att jag skulle få slappa lite... Har varit inne på att sätta mig och klara Eternal Night och fortsätta med Dawn Of The Dragon men jag är nästan mer sugen på att designa en hemsida just nu... Jag är lite inne på att be mamma beställa ett webhotell åt mig så jag kan få testa att leka med lite php på den... ^^' Men fåse nu, det kostar ca. 400 kr första året man har ett... Och jao... Pengar är inga problem för mig, så jag skulle kunna betala mamma och få ett. ^^' Dock har jag inte någon aning om vad för domän namn jag skulle ha i så fall... Ett som är säkert, jag vill ha domännamnet.net
Men jag är även jävligt sugen på att sy... ^^' Hittade mina små spindlar bland kläderna när jag städade och då har jag gått och tänkt sedan dess "Jag vill sy... Undrar vart symaskinen är", så det är ett svårt val här just nu.

Vi får se vad jag gör... Något lär det bli. (:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day