Jag visste att jag var bra, men jag trodde aldrig att jag var så bra...




Damn! I can't believe it! I can't believe a thing right now! Jag måste sova...
86 fotografer deltog och över 300 bilder skickades in i tävlingen som Knivsta & Sigtunabyggden har, en av dem är jag (fast jag räknar i och för sig det som att Tjabo, jag och D60 gjorde det som ett team).
Idag (17/2) kom den igen och gissa vem som flög upp ur sängen när man blev väckt för cirka tjugofem minuter sedan? Jo, jag.
Jag har gått och varit nervös och nyfiken om man duger i denna hårda värld sedan den sista januari då jag tog mig modet att skicka in bilderna. Nu vet jag att jag duger i alla fall. Jag duger!
Fan, det är inte ofta en människa som jag får känna den känslan, så jag är hyper.
Jag kom till finalen! Med två bilder! Dvs. bilderna i detta inlägg.
Det känns så jävla overkligt att först på omslagsbilden upptäcka Tjabo på två ställen och sedan att han är med på två ställen inne i tidiningen... Oh, hell, don't wake me up.
Dock kommer jag nog inte längre än så här. Vem skulle rösta på mig? Visst, mormor, det var hon som fick mig att vara med i tävlingen. Det är tveksamt vilka andra som skulle rösta på mig.
Men jag är så jävla glad att jag fick med två bilder till finalen!
Jag kan ju alltid se till att göra dem till canvas tavlor själv om det inte skulle gå längre... (;





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day