Jag gillar att vara oförutsägbar...


Jag vet, en drake, inte oförutsägbart för att vara mig. Men det är snarare det jag ska ha honom till som är oförutsägbart... Jag tror ingen kan komma på vad det är jag gör just nu. Visserligen är det en person som jag har nämnt att jag skulle vilja prova att göra det jag gör just nu, men det är ingen som läser min blogg och en som nog inte bryr sig så värst mycket om det egentligen...
Mitt hopp är att bli klar med denna innan julafton, så ni kan nog lätt koppla det till nu att det har med julen att göra. (; Men jag tror inte att någon av er kan gissa vad det är jag gör...

Jag är för den delen väldigt lyckad, ritar då jag borde skriva uppsattsen till samhällskunskapen och plugga på svenskan till provet imorgon.. Det känns som att jag har blivit lite pluggis, seriöst, jag ska till skolan imorgon och mitt jullov började i fredags... Men skit samma, får åka in till Uppsala utan att behöva betala, så det är trevligt. För jag behöver ändå fotografera klart de två rullarna jag hållt på med i några veckor nu. Så kamerorna följer med imorgon så blir det stadsbilder. (; Hoppas även på att få bilderna framkallade innan julafton, känns nämligen som att jag drogar sönder bloggen med foton á la D60 och inget ifrån EOS 700...
Jag måste även komma ihåg att köpa de sista julklapparna imorgon... Plus att jag verkligen måste komma ihåg att lämna tillbaka Lord of snow and shadows imorgon, det är sista chansen jag har.

Aja, nu skall jag fortsätta en stund med ponken min ett tag innan jag beger mig till sängs. (:




Hanna

Ser mycket bra ut hitils! : D

2010-12-19, 22:22:35 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day