Att se saker ifrån ett annat perspektiv.





Solen skiner ute, jag har inte ätit något än, det är EFIT idag (helt otroligt att jag kom ihåg det utan att ens ha skrivit upp det), bror vill att jag ska slå in hans julklappar som han skaffat åt mamma och pappa. Så jag överväger just nu om att gå ned och göra i ordning lite gröt och slänga i mig lite fort, sedan slå in hans julklappar och sedan bege mig ut medan solen fortfarande skiner.
Det blev tyvärr inte så att jag fotograferade klart någon av de två filmerna jag håller på med i måndags, så det är mest därför jag vill gå ut nu när det är regnbågs snö igen. Plus att jag tycker det är så mycket roligare att fotografera snö antingen då det är mörkt ute eller när solen skiner som den gör nu.

Denna gång ska jag för den delen försöka vara duktig och lägga upp mitt EFIT-inlägg ikväll istället för att vänta tills imorgon för att göra det. Och jag kom på en sak då det gäller mitt kitobjektiv, snart måste jag nog säga "tack för allt och hejdå" till det. Fokusen mår inte så bra efter olyckan.




marcus

haha tyst du ritar gryymt bra;)

2010-12-22, 12:33:59 / http://marcuzfoto.blogg.se/
Anonym

Fräna bilder ;)

Man måste äta o.O

2010-12-22, 14:58:36 /
Lovisa

fina bilder!:)

2010-12-22, 22:50:18 / http://lovisalindstrom.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day