Det var som om allt stannade upp.



Jag känner mig både duktig och jävligt dålig då det gäller denna dagen... Har fixat klart inne i klädkammaren och har det sorterat och fint där inne nu. Har vart ute på promenad och fotograferat lite (dock insperations brist utomhus nu, så det kanske är lite positivt att man åker bort imorgon eftermiddag), direkt efter att jag kom in med kamerorna gick jag bara upp och drog på mig shorts och t-shirt, slet åt mig astma medicinen och gick ut för att springa ett var runt löparbanan. Tog mig ca. 20 minuter att ta mig igenom den långa löparbanan nu ikväll.
Den dåliga biten är att jag typ fått någon kallelse (vettefan om man kallar det så) om att jag ska åka in till akademiska sjukhuset den tretioförsta augusti skit tidigt på morgonen (vilket är en tisdag och min längsta skoldag så jag kommer att missa skit mycket då jag tydligen inte kommer få gå i skolan någon gång under dagen), och jag vill inte det, för jag vill inte ha någon nål i armen eller vad det stod att jag skulle ha och allt annat dem tydligen kommer göra... Kommer inte ha ett skit att göra där... Äger ju varken bärbar dator som jag kan ha med och att fotografera lär jag inte heller få göra... För senaste gången jag var inne på akademiska sjukhuset blev jag där ifrån någon gång på eftermiddagen till ungefär klockan åtta på kvällen, majoriteten av tiden jag var där bestod av att vänta och inte ha något att göra.

Så man kan väl säga kort och gott att denna fredag den trettonde var både en normal dag för mig, men en normal dag kantad med otur...




matilda

sv' usch.. tappa pärlor är så jobbigt. haha. ja det tycker jag absolut du ska göra.. det var urgottt :D

2010-08-13, 22:25:07 / http://sparklegirl.blogg.se/
Hanna

Du jag ska till sjukhuset i umeå och åka 5 på morgonen här på tisdag -.-

2010-08-13, 23:37:59 /
Vaiho~

Älska solnedgångar :'D

2010-08-14, 00:13:25 /
Niclas L

Hejsan!



Gillar du foto?

Se till att kika in på http://nlstudio.blogg.se

Där kommer jag snart att ha en tävling där just du kan vinna fotosaker!



Bevaka gärna med bloglovin, så är du alltid uppdaterad!



Mvh,

Niclas

2010-08-14, 09:59:42 / http://nlstudio.blogg.se/
Niclas L

sv: Vad roligt! =)

Det är svårt att säga, eftersom det kommer vara mycket olika saker. Jag skall försöka ha minst en tävling i månaden. Nästa vecka är det nog klart vad det blir man kan vinna denna gången :)

2010-08-14, 13:25:20 / http://nlstudio.blogg.se/
Niclas L

sv; Absolut, olika teman varje gång :)

2010-08-14, 14:05:20 / http://nlstudio.blogg.se/
Niclas L

sv; Det kommer att vara flera olika teman, så du kommer helt klart att få göra något team som du gillar :)

2010-08-14, 14:13:01 / http://nlstudio.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day