Ska jag, eller ska jag inte...?



Det är tydligen en fototävling igen, samma sort som jag var med i tidigare i år (men då var temat husdjur, nu är temat sommarbilder)... Om jag förstod det rätt så är det inte närbilder dem är ute efter, det är tydligen landskapsbilder... Jätte lyckat det... Har inte fotograferat så värst många landskapsbilder nu under sommaren... Det har mest vart närbilder för min del...
Så jag vet inte om jag ska vara med eller inte... Vad säger ni? Ska jag vara med igen eller ska jag inte?
Skulle alltid kunna skicka med den lilla mängden landskapsbilder jag tog nu under sommaren och någon av mina favorit närbilder jag tog för bara ett par veckor sedan (är max fem bilder per person precis som förra gången)...

Är egentligen väldigt frustrerad just nu (vilket kanske inte märks), min gula tråd är totalt försvunnen, den finns ingen stanns och jag hade tänkt sitta och sy ett tag... Lär väl behöva köpa en ny tråd igen bara för att den andra slutat att existera (nej, jag har inte tagit slut på den)... Kul. Tänker försöka liva upp mig själv med att röra ihop chokladpudding och sy ihop kroppen på min sak som jag gjorde tidigare idag eller göra mönstret till Sparx för att lugna ned mig själv då det gäller den gula tråden.




MICHAELA D

Svar: Det var väldigt härligt :D

2010-08-18, 21:29:38 / http://michaelaa.webblogg.se/
Felicia (fotoblogg)

Fin blogg! :) allt bra?

2010-08-20, 16:45:08 / http://feliiciaohlsson.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day