Det fanns inga ord, det fanns ingen ork.

Ursäktar så mycket att jag inte har bloggat något sedan i måndags, har inte haft ork... Man är helt slut efter en skoldag helt enkelt...
I tisdags fyllde mamma år (grattis i efterskott till henne, tyvärr fick hon inget inlägg i år), gick till fem över halv fem då och var helt död rent ut sagt då jag kom hem ifrån skolan vid 18:00 ungefär. Tror mamma nästan blev lite nöjd med sina presenter som jag köpte till henne (en skål och en gosedjurs hund ifrån ikea och två chokladkakor som hon gillar - minns inte vad chokladen heter, den har rosa förpackning i alla fall), blev förvånad att hon verkar gilla hunden trots att den var den lite oseriösare delen av presenterna.
Igår hade jag sovmorgon och slutade ungefär kvart i två, hade GK hela dagen. Det var tråkigt, så jag satt och ritade mer än att göra uppgiften, haha. Egentligen hade jag tänkt göra den bilden närmare jul då den kommer vara lite "jul" (om vi ska säga så).
Idag hade vi tryck hela dagen ifrån klockan 08:35 till ungefär halv fyra (vi fick sluta en timme tidigare). Det var trevligt, denna långa dag var inte ett dugg jobbig även fast jag somnade en liten stund då vi såg en film efter lunchen. Jag hade digitalt tryck på eftermiddagen i alla fall, det är kul. Men det känns som en jävla press på en eftersom vår lärare sa åt oss att vi skulle "hjälpa" honom med en beställning dem fått av ett företag (det känns som att jag kommer vara den som sabbar det). När jag sedan kom hem så käkade jag innan pappa släpade med mig in till Uppsala igen där vi först tankade bilen sedan åkte till ikeas enorma parkering där jag fick övningsköra och träna på att parkera.

Nu sitter jag här och är helt ärligt på vippen att gå och lägga mig, är helt död. Lyssnar på bra musik och gör i stort sätt inget annat än att sitta inne på cyberphoto's hemsida där jag kollar på kameraväskor (är som sagt i behov av en ny, dock finner jag ingen som når upp till de kraven jag har på en, vill nämligen ha plats för två kamerahus och minst 6 objektiv på det, övriga små tillbehör till kamerorna, men jag vill även ha ett fack där jag kan ha skolsaker så jag slipper släpa på två väskor måndag och tisdag varje vecka, men har inte hittat någon som har så, därav fick jag snilleblixten om att sy en egen som når upp till mina krav, men det kommer att bli svindyrt och skit svårt för mig, jag har noll tanke om hur jag vill att den ska se ut i färger eller något).
Jag hoppas på att det inte regnar imorgon, för vi ska vara ute på idrotten och jag funderar på att ta med kamerorna samt filmrullen jag fotoat klart och bege mig till fuji efter skolan för att ta ett litet snack med dem (vill nämligen bara ha bilderna på en CD och negativen till dem, och än så länge har jag inte hittat någon som går med på att man bara köper det så)... Samt kanske vara kvar ett tag och fotografera lite stadsbilder (det vill säga ifall vädret tillåter)... Sedan tyckte pappa att vi skulle övningsköra igen på ikeas parkering imorgon.

Ursäkta så mycket för ett långt tråkigt inlägg utan bilder. Kan försöka slänga upp en liten bild på det (rättare sagt, Cour och Rayu) jag håller på att rita i skolan imorgonbitti på webdesignen, vi får se ifall jag hinner göra det, borde göra det ifall han tänker gå igenom och säga åt oss att göra något som jag redan kan - vilket blir nästan allt.





Hanna

Trevligt att övningsköra hurru du (:

Och du får väl försöka hitta en kameraväska ändå, du hade ju några krav men någon måste det väl finnas... o.o

2010-08-27, 17:00:38 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day