Den du aldrig sett, den du aldrig vetat vem det var. Det var jag.





Det är väl på tiden att ni får se mig för den jag är. Jag ser varken ut som en sjuttonåring eller fotograf, jag ser inte heller ut som jag hade önskat, men man får så lov att acceptera det man har och att det är jag. Det finns många med samma kläder som mig, men få har dem som mig. Ni ville veta hur jag såg ut och jag tolkade att ni ville se mig som jag är och inte något tillgjort som jag bara gjorde till för att verka normal.

Jag hoppas att det inte är en allt för stor chock för er som inte sett mig tidigare ifall jag inte är vad ni hade förväntat er... För den delen ifall ni hade väntat er helt awesome bilder också och att dem inte når upp till era förväntningar (första gången jag faktiskt försökte mig på att fotografera porträtt)...

Gissa om folk glodde då jag gick iväg till Gredelbyhagar vid ungefär kl. 11:00 imorrse. Det är uppenbarligen sällan folk här omkring ser personer gå iväg med fyra kameror, ett stativ, en reflexskärm, och en kameraväska... Sedan var jag inte hemma förens ungefär tre timmar senare och då var jag bara in och vände innan vi far iväg till Uppsala.




Hanna

Caius har mycket fina kläder! : D

Och ett mycket fint nitskärp ;)

2010-08-22, 23:35:14 /
MICHAELA D

Svar: Ojdå! Hoppas det blir bättre med tiden.. :)

2010-08-23, 00:43:05 / http://michaelaa.webblogg.se/
Vaiho~

Hade du med dig fyra kameror!?!?! o.O Vilka då? ^^

Riktigt fina bilder ^^

2010-08-23, 08:12:16 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day