You think that you are there alone. However, you are not alone in this life. We are one, together we are one.


[Ja, jag vet, bilden är på fel ledd, men den blir större på den ledden, och det gör så man ser min kompis på kotten bättre]

Jag tänker mycket, dock är det inte bra. För det blir aldrig bra när jag tänker, det blir alltid bäst då man inte tänker. Så just nu tänker jag lägga tankarna åt sidan. För jag ska bege mig ned i köket och laga sushi. Den sushin hade jag tänkt ha med min som lunch imorgon och ta med mig D60 också, så kan han och jag gå ut och leta efter tussilagosar där omkring skolan och käka sushi. Ska bli trevligt. (:

Matten och svenskan är överstökad nu. Jag vågar inte tro eller hoppas något om hur det gick på matten, men på svenskan gick det över förväntningarna även fast jag var hur jävla nervös som helst.
   "Jag måste säga, det där var det bästa jag sett dig skriva förr. Den var skit bra."
Fick jag höra ifrån min lärare. Så, det känns helt okey faktiskt. Är lite små stolt över mig själv, och ändå tycker jag att Tysta steg (som jag läste upp på redovisningen) inte var den bästa av de novellerna jag skrev till samlingen. Jag tycker att Poeten och Skilda vägar blev bättre än den, rent ut sagt. Dock kommer jag inte publicera dem här på min blogg på ett bra tag, då min lärare måste betygsätta dem först, och ifall jag lägger upp dem här på min blogg även fast det är jag som har skrivit dem, kan hon tro att jag bara snott dem här ifrån... Och det vill jag ju inte precis, även fast jag tycker det är sjukt ifall hon får för sig att jag skulle sno något ifrån mig själv (hur det nu skulle gå till).

Men ja, sushi nu, babbla sedan, ifall jag har tid att blogga något mer idag dvs, har ju engelska nationella imorgonbitti, plus att jag har det på torsdag också, och så har jag spanska prov på torsdag också... Så nu börjar jag tro att jag kommer vara ännu mer död än vanligt den kommande helgen.




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day