It's alive, I'm alive, WE are alive.



Jag lever, datorn lever, D60 lever, mobilen lever. Det är bara bloggen som har varit död pga. datorn som varit i stort sätt stendöd sedan senast jag skrev här.
Dock kommer jag vara mer än knappt levande på fredag... Matteprov och svenska redovisning imorgon, engelska nationella på onsdag (skriftligt), engelska nationella på torsdag (muntligt). Skit kul... Man är så pigg på att ha prov och redovisningar tre dagar i rad.

Ni kanske undrar vad jag gjort medans datorn har varit död? Jag har egentligen inte så stor koll på vad jag gjort, jag har fotograferat, det är ett som är säkert, jag har spelat tvspel och kollat på tv (oj, jag måste ha varit sjuk), jag har käkat godis och jag har sovit. Det är de sakerna jag kan komma på nu såhär på rak arm.
Och nu vet jag inte riktigt vad jag känner, har kollat på anime de senaste timmarna. Fick nämligen veta att jag inte kommer få något sommarjobb i sommar heller - kul, två somrar i rad, och inget sommarjobb, men så går det när man föds utan lycka medan andra föds med lycka. Så kort sagt längtar jag inte efter sommaren längre...
Fast jag längtar efter att få åka till kolmården, och kanske till göteborg... (: Det skulle göra nytta åt mig, att få träna på att fotografera djur...

Men det kanske är bäst att försöka sova nu, så man inte failar totalt på matten, jag har fortfarande inte gjort klart allt som kommer på provet, och jag förstår inte det som kommer... Fattar inte hur andra i klassen kan säga att jag är bra på matte när jag har varit näst intill ett IG-barn i matte sedan jag kunde ett plus ett... Och... 1+1=11 (;





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day