Skit...

Skit också... ):
Håller på att bli sjuk... ): Har fått värsta ont i halsen och halstabletterna hjälper inte ett skit, och så har jag blivit förkyld och fått någon hosta som typ varar en liten stund, försvinner, kommer tillbaka, försvinner och kommer tillbaka osv...

Var hos farmor och farfar idá ifrån ca. kl. 17:00-19:25 ungefär... Ägnade den åt att VVA ( = Våga Vägra Auto) och att testa mig fram mer med kameran än vad jag har gjort tidigare... Vissa av bilderna blev sjukt bra... Men ändå... Dom ser inte äkta ut... Dom blev för färgglada och ljusare emot vad verkligheten var...

Förutom det försökte jag att så gott som möjligt städa lite här i mitt rum (men kunde inte göra mer än att damma av skrivbordets hyllor, försöka tvätta bort lite kladd ifrån min white board som sitter sten hårt eftersom min penna jag har till den är helt mysko och inte gjord för ikea's saker, röja upp lite bland mina spel, filmer, och CD's, fixa upp min Garderobsblomma där den hör hemma här på skrivbordet, damma av mina Agora drakar - + Kobra)... Imorron måste jag städa rummet, varesej jag har feber eller inte, det ska bli rent här, och jag ska göra rent i akvarium då också, varesej jag har feber eller inte, måste få över Yazmine till 6 L akvariumet jag fått lånat av pappa, hennes ägg ska kläckas slutet av den här veckan/mitten på kommande veckan.. Dålig tajming att bli sjuk då... ):

Har kollat på anime hela kvällen (förutom när jag satt nere vid tv:n och kollade på Simpsons - yes, jag kollar på dom, för jag tycker dom är roliga, inte för att jag är en sån som kollar var enda jävla dá så fort dom går på tv, men när jag kommer ihåg iaf), YGO ofc, sista säsongen, är på del 221 nu, dvs. bara 3 delar kvar efter den... Sen ska jag kolla på YGO - Capsule Monsters när jag är klar med YGO... Den delen av animen är också nice - ja, jag har sett alla delarna minst 2 ggr var innan, men jag tröttnar aldrig på dem. ♥

Förutom det har jag spelat M&W med mig själv idá... Inte så kul om jag får säga det själv... Älskar att spela det, men det är inge kul att det inte finns någon att spela med... )': Och på tal om M&W, jag måste gå in på amazon's innan jag går och lägger mig och kollar om dom har de sakerna jag vill köpa där ifrån i lager...

Men ja, vi ses... Om jag inte blir allt för sjuk vill säga och inte pallar sitta vid datorn, egentligen pallar jag inte att sitta här nu, men jag gör det ändå i brist på trötthet...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day