Sigo aqui...

Det var trevligt att träffa folk, eftersom jag inte gör det så ofta. Detta var första gången sedan sommarlovet som jag var med någon på fritiden - nej, jag är inte social.

Jag lyckades hinna med samma pendel som Anna, så då följdes hon och jag åt där ifrån, efter det hämtade vi upp Mikaela och... nej, nu har jag glömt vad hon hette... Nomi? eller något sådant, hon kallades Niio i alla fall, i spottgropen på T-centralen. Sedan begav vi oss till plattan, då var jag den första av oss som såg Emma nere i vimmlet av folk, och Emma hade med sig sin vän Ebba (blev det rätt nu?). Sedan kom Sofia och Natalie (nu vet jag inte om hon stavar sitt namn så, men vi säger det så länge). Och sedan skulle det egentligen komma fler, men de kom inte.

Sedan när vi stod där på plattan, överlämnade jag teckningen jag ritat till Sofia (som jag ska lägga upp en blid på när jag har lagt in bilderna ifrån kameran), och typ rätt som det var stod det någon gubbe rakt bakom mig och Sofia som glodde på teckningen och sa typ "Jag vill också ha en.. en... teckning" ungefär... Och ja, han var typ drogad eller något sådant. Han kunde inte gå som en normal människa, pratade skit konstigt och var allmänt... läbbig...
Så gick det runt massa folk med masker på sig där på plattan som kallade sig "de anonyma", fråga mig inte vilka de var, för jag har inte en aning.
Och så kom det fram folk som gick omkring med skyltar där det stod "free hugs" och frågade ifall vi ville vara med och köra någon lek eller något...
Jag ville inte det, inte Natalie heller, så då gömde vi oss för de personerna som ville att vi skulle vara med, och då passade jag på att fotografera lite av folket som var där när de tog på sig fin-fina gråa overaller för att vara med i lekarna.

Men sedan ville inte Anna vara med på det där längre, så hon hoppade av, och då gick hon, jag och Natalie till donken för att käka - hehe, vi var hungriga och orkade inte vänta på de andra XD - så när vi hade käkat klart, gick vi till Punk Shop mitt emot, och där hittade jag massa söta saker med Jack på, även fast jag bara skulle kolla efter armband! :D Och anna hittade massa saker hon ville ha också (: Samma sak med Natalie.

Men sedan gick vi till plattan, och då höll de andra fortfarande på och stojade runt med sina blå lappar. När de var klara blev vi kvar där, för Jossan skulle komma, och när hon hade kommit gick vi till Gallerian för att Ebba ville ha glass. Men ja, där inne kom vi ifrån varandra, så jag, Anna, Natalie, Robin, och Nomi kom på ett ställe medans de andra försvann.

Sedan hittade vi varandra igen och då satte vi oss ned på golvet - inga bänkar eller bord var lediga - och käkade glass. Sedan så sa Mikaela att hon skulle åka hem, så ja, då kollade jag på klockan och märkte att den var nästan tre, så då tänkte jag att det var på tiden att jag också begav mig hemmåt och då fick Anna den äran att visa mig till rätt pendel. Och nu är jag hemma, så Anna gjorde ett bra jobb (:

Och nu har jag någon knapp-sak med Jack på, men nästa gång jag är i Stockholm ska jag köpa FLER! :D För Jack är så söt... ♥

och för den delen, jag tvingar er till att rätta mig om jag stavat fel på era namn!! D:





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day