Ledsen för dålig uppdatering...

Vet ärligt inte vad jag ska blogga om när jag inte har några acceptabla bilder att lägga upp här på bloggen... Det regnar hela tiden så jag kan inte gå ut för att fota några nya, och jag har ingen insperation för att fotografera några inomhus än.

Jag har hjärnsläpp och är så trött i huvudet att jag inte orkar räkna ut måtten på mönstret till min Spyro som jag ska sy... Kommer inte kunna köpa tyg imorgon heller. Ska till tandläkaren då och få min den där gummi saken. Så det får bli på onsdag som jag försöker hinna med att köpa tyg efter skolan.
Ja, i alla fall, i och med mitt hjärnsläpp sitter jag och lyssnar på bra låtar. Bla. denna:


Yes Boss, jag har börjat gilla Nickleback, och ja, jag vet, jag är seg på att börja gilla nya band, men faktiskt, jag erkänner, behövde bara lyssna på Nickleback's låt Rockstar två gånger innan jag blev nyfiken på vad de har för låtar och jao, nu är det kört. Me like them (:

Har suttit och skrivit i en 40 minuter en story som än så länge bara är 12 A4 lång, men den kommer vara minst 100 A4 lång när den är klar... Visst, kan erkänna att jag inte skrev hela tiden under de 40 minutrarna, bearbetade texten lite också... Men ja, blev ofantligt trött nu, så jag ska mata fiskarna, sedan måste jag räkna matte... Det är typ den enda läxan jag kan göra av allt jag har missat...

See you sooner or later bro's...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day