Kommer inte kunna blogga...

Jag skriver det här nu, när min feber är någorlunda låg och min hjärna inte bultar allt för mycket, jag har gått och fått någon sjukdom. Fråga mig inte vad. För det vet jag inte.

Det började med att jag inte sov mer än bara några minuter under natten, sedan ca. kl. 06:00 på morgonen fick jag andnöd. Blev livrädd. Fick i mig astma medicinen, men den hjälpte knappt. Skakade skit mycket, inte för att jag frös, snarare för att jag var rädd att det var svininfluensan och att jag skulle dö.
Låg och väntade till kvart över, då ringde pappas väckarklocka, låg och väntade 10 minuter till, då mammas klocka ringde, väntade på att hon skulle komma in och väcka mig.
Då sa jag som det var, att jag hade fått andnöd och inte mådde bra (ni vet den där känslan man har när man är sjuk? Kände den, fast den var annorlunda den här gången...). Att jag hade ont i kroppen och huvudet. Hon hämtade termometern så jag kunde kolla tempen. Visade sig att jag hade 37,7 (vilket är som ungefär 38,5 för mig), fick alvedon, låg kvar i sängen.

Har legat i sängen i stort sätt hela dagen, det är inte förens nu när jag mailade mina lärare som jag hade på lektionen som jag har suttit upp i mer än 15 minuter. Sovit till och från. Haft sådanna drömmar man har när man är sjuk (i alla fall som jag har, mer wierd än vanliga drömmar), glott på mina fiskar (vilket fick mig att sluta tänka på att det fanns en risk att det kanske är svininfluensan).
Har försökt spela Super mario 3, men grejjade inte det pga att min feber steg igen. Har kollat på simpsons nu för ett tag sedan. Men precis innan hade min feber stigit, 38,5 var den, fick då alvedon, och det är anledningen till att jag klarar av att sitta upp.

Har i stort sätt inte fått i mig någon mat. Fick i mig en banan, två källarfranskor och säkert en 8 L vatten. Så jag är vrål hungrig. Men klarar inte av att äta, pga. att jag är illamående till och från.

Och jag är för feg för att testa om det är svininfluensan jag har, för det är väll antagligen som vanligt, en enorm nål i armen och pillande med en topps på spy-flurpen (som jag kallar den), och det vägrar jag, eftersom jag har världens fobi för nålar och sprutor och eftersom jag antagligen skulle spy om de körde ned en topps i hallsen på mig.

Ber om ursäkt för eventuella stavfel. Min hjärna är ur funktion.

Men ja, nu vet ni. Så hejdå.




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day