Hjälp mig...


Går dagen bestod av att läsa som in i helvetet. Denna dag har bestått av att redigera bilder i PS på multimedian under 2 ½ timme, räkna matte på lektionen - fått veta att man hade G- på provet i tisdags, jag säger ju det, jag suger på procent, men fick ju inte IG som jag trodde -, drygat på engelskan med att köra lekar - fan vad duktig jag var, inte ett ord svenska under 1 ½ timme -, har sorterat min reklam som ska delas ut imorgon, har lekt med Tjabo, pratat med fiskarna. Kvar har jag att göra läxorna som jag tänkte göra efter att ha fårr lyssna lite på musik fram tills åtta. Just nu är det Ana som drogas till max. She rules (:

På måndag ska jag göra ett muntligt framträdande på svenskan, men jag måste skriva det nu i helgen då jag ska göra klart ett prov på den tiden då de andra får skriva. Vad fan ska jag snacka om? Hjälp... Har funderat på att snacka om mina foton, men jag har seriöst redan skrivit en uppsatts om min passion för fotografering på Mediekunskapen, jag har redan gjort en keynote presentation om min passion för fotografering, och jag ska troligtvist snacka om foto på engelskan också nästa gång... Så, jag har insett, folket i min klass kanske inte vill höra mig babbla om foton hela tiden. Så snälla, hjälp mig, ge mig förslag om vad jag kan snacka i fyra minuter om... Ska skriva det imorgon hade jag tänkt... Så ni har tid på er att hjälpa mig...

Jag har för den delen värsta idéen på en tunika som jag vill sy... Haha... Jag är så duktig, håller på och syr massa, men vill ändå börja på massa nytt... o;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day