Alla tyger är införskaffade nu...

Ja, idag köpte jag de sista tygerna. Men duktig som jag är glömde jag totalt bort att köpa vadd... Men istället för att köpa tyg till ögonen, köpte jag några siden-band på 50 cm vardera. För jag ansåg att det var lite väl dyrt att betala 79 kr för ca. 10 cm svart tyg och 69 för 10 cm lila tyg... Så därför kom jag fram till att jag hällre betalar 20 kr för siden-band. Dock hade de bara en lila nyans, så min klatchiga plan på ögonen blir inte som planerat... Skit samma, förhoppningsvist får jag till dem om jag får till glans på dem... Min plan för att visa Spyro sedan är nog ungefär, först visa skissen jag gjorde först av allt av honom ifrån sidan - inte vacker, men i rätt propotioner -, sedan en bild på tygerna jag använder, sedan när han är nästan klar och sedan massa - eller ja, ett par stycken - när han är klar.

Har kreativitets-behov igen just nu, så jag tänker faktiskt gå ned och leta efter mitt smörpapper där jag har börjat rita upp mönstret... Sedan imorgon tänker jag nog faktiskt gå upp så jag hinner med 09:35-tåget in till Uppsala för att köpa vadd... Efter det när jag kommer hem är det nog lagom för en tidig lunch sedan är det bara att gå ut och jobba. Funderar även på att köpa det där svarta tyget med kinesiska drakar på och sy mitt överdrag till säng gaveln... Om jag gör det och städar rummet, kan ni räkna med att jag fotograferar rummet så ni får se före och efter bilder, även fast jag inte har köpt alla små detaljer än...

Hade tänkt att ägna den här helgen åt fiskarna, att sy, rita, läxor och städa rummet... Men vi får se hur mycket jag hinner med av allt, jobbet lär i alla fall gå snabbare den här helgen iom. att jag har lite mer koll på rundan nu på hur man ska gå...

Kom för den delen på vilken pose jag ska göra Cynder i nyss... Hade tänkt först att hon skulle få stå på alla fyra, men kom fram till att hon nog är söt som liggande också, men är inte säker på om jag ska köra när hon ligger ner än, ska skissa lite och se ifall det blir sött, annars kör jag på första planen av hur hon skulle stå...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day