Viktigt meddelande...


Foto; Jag - Plats; Vardagsrummet - Modell; Världens bästa Tjabo-ponke <3 Redigering; Ingen annan än förminskning, lite beskäring + mitt namn (ibland är det nice att ha för lång lugg) - skulle kanske ha kunnat gjort hans ansikte ljusare, men som sagt, jag suger på att redigera bilder utan att sabba allt.

Det är så... Den nya designen som jag har hållit på med i si sådär dryg 24 timmar totalt, skiter jag fullständigt i nu.
Den blev inte ett dugg bra, så jag pallar inte ens göra klart den. Såå, under kanske 2 timmar, hade jag total brist på kreativitet och kom inte på ett skit, så jag gick in på webdesigns skolans hemsida och läste deras PS-guid. Det var då jag fick insperation till att testa saker jag aldrig har testat tidigare. Och nu använder jag mina första försöks-objekt till den nya layouten (ja, tidigare var det bara ny design, men nu tänker jag testa nya saker eftersom jag typ förstår mig på java script lite grann, så jag tänker göra om layouten lite grann).
Hoppas på att hinna klart ikväll, om inte, tänker jag fan sitta uppe så jävla länge i natt som det tar för mig att bli klar med det.

Men ja, jag ska inte babbla mer nu, jag har jobb att sköta.

I'll be back. 
Och under tiden ni väntar kan ni bländas av söta Tjabo's skönhet. (:
 




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day