Har gjort mycket...


Foto; Jag - Plats; På framsidan av min familjs radhus - i rabatten.

Well... Det är så här, har inte skrivit något här i bloggen förens nu eftersom jag har gjort annat idá. Som t.ex. har jag mått skit illa ("råkade" ta en överdos av ibumentin under natten p.g.a. att min tand jävel gjorde så jävla ont att det inte hjälpte med 1... så det blev 3 st jag var tvungen att ta innan det gick över), sen har jag kollat på anime - ofc x] -, laddat hem lite anime (ska fortsätta det imorron), laddat hem en test version av Adobe After Effects CS4 (som tydligen ska vara bra så mycket bättre än Movie Maker), skrivit typ 3 sidor av På Flykt... (Woho, är snart klar med den 8D Har bara typ det kapitlet jag håller på att skriva + 5 kapitel till att skriva klart :] ), sen har jag vart i Uppsala och handlat panelgardiner (skit fina :D Två st hel svarta och två st med japanska tecken på), och så var vi på Djur-Hobby och då hällsade jag på mina små kompisar (en vuxen skäggagams hona - honan som Tjabo "vinkade" till när han fortfarande bodde där, fyra skäggagams bebisar - sååå söta :'D -, en liten vattenleguan som är jätte söt, och sen 5 land sköldpaddor, också otroligt söta :) ).
Så ja, fullt upp. Sen har jag börjat välja ut låtar som jag ska använda när jag gör nästa amv - som jag tänker göra i Adobe After Effects CS4 ofc - hitills har jag bara valt ut en, Danzai no Hana av Riyu Kosaka (om ni minns amv;n jag la in här tidigare som Hind har gjort, så är det låten på slutet där som är den korta versionen av den låten, det är den långa jag tänker göra en amv på). :) Den låten äger fan <3 Jag kanske inte är den bästa på japanska, men lite kan jag ju trotts allt eftersom jag kollar på många animes med japansk tal :)
Man fattar mer och mer när man läser all text på japanska och försöker sjunga med så gott man kan först x antal gånger, och sedan leta reda på någon vänlig själ som har sett till och gjort en text på engelska med låten så man kan läsa den sedan så man fattar vad det är man försöker sjunga, så man börjar ju koppla då vad som betyder vad. :) Men fan så långa ord det finns på japanska xD

Aja, nu är det dags för mig att gå. Vill gå och lägga mig nu ifall min tand ska göra ont i natt med - om den gör det måste jag till tandläkaren innan den 25 augusti, man blir ju fan helt död av att ha tandverk... Man är som en zombie blandat med en ghul på dán om man har det för att man får sova så lite. Och fan nu blev jag sugen på att rita en demon bara för det x) Får göra det imorron :)




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day