Julafton '09 avklarat...

Och jag överlevde det här året också... Bara nyår kvar då...

Gav bort;
Te/kaffe kopp till mamma med hennes namn samt betydelse på
Takida's senaste platta till pappa
En kol teckning som skulle föreställa en kanin/hare ute på en tomt/äng i en rätt så dyr tavelram till mamma
En svart-vit teckning med skisspennor i olika toner samt kol-bakgrund som skulle föreställa en Gargoyl med samma sorts tavelram som ovan till pappa
En paradis chokladask till mamma och pappa
En grön spindel till min pappas syster
En vit spindel med svarta ben och oranga ögon till mormor
Förutom det var jag delaktig (hjälpte till att välja) julklappar till de övriga i släkten.

Fick;
En drake ifrån Agora med inbyggda lysdioder
En drake i form av en ljusstake ifrån Agora
Ett svart skit fint ljus till min ljusstake ifrån Agora
600 kr
Någon bok som jag inte vet vad jag ska ha den till
4 GB usb-minne
Ett PS2 spel (Harry Potter) - dock kan jag inte bestämma mig ifall jag vill ha det eller inte... Vill liksom ha Dawn of the dragon mer, men vill ha det spelet också...


Jag älskar julen, att slå in julklappar, maten, snön (som dock så sällan är här), pynta, och så... Men jag hatar att fira den (dvs. åka iväg och träffa släkten, det är inte så för att jag hatar dem i sig, det är snarare deras sätt vid juletid som jag hatar, jag tröttnade för 10 år sedan på att fira jul med dem då det var enda jävla jul består av att vi äter, de vuxna har trevligt, super sig dyngfulla och sedan dela ut julklapparna, äta lite till och sitta i vad som känns som 200 år och prata - då sitter ju jag tyst och längtar hem så att man bara kan slänga in sig i sitt rum och sova så man slipper allt med fyllon att göra)...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day