Jag är helt slut...



Och ändå känns det som att jag inte har gjort ett skit idag...
Väckarklockan ringde 07:00, säkert någon minut före eller efter eftersom min mobil är som den är (hehe, det är nästan riktigt trevligt till att vakna till musik man verkligen älskar). Gick upp efter ca. 5 minuter, så satt jag vid datorn ett tag innan jag gick ned och fixade den sista reklamen och käkade frukost efter det. Sedan var det ut i kylan och göra sig av med halva biten av allt man hade att göra.
När jag kom in käkade jag fejkad julgröt till lunch (blä, vill hällre ha äkta, betydligt mycket godare). Sedan gick jag ut och fotograferade lite (observera att bilden i inlägget inte är en av de bilderna), träffade en svart Collie som hette något på P, jätte söt och jätte busig (dock blev jag lite sur på honom då han dregglade ned mitt tele).
Efter det fastnade jag med Tjabo nere i vardagsrummet i några timmar, han låg och sov på elementet och jag låg nedanför elemtet och värmde mina ömma knän emot det - lol, jag somnade också... på golvet... XD - och där var vi väll i någon timme skulle jag tro... Sedan ville inte Tjabo grilla magen längre, så han fick ligga på min mage en stund innan han sedan gick rakt över ansiktet på mig (jätte skönt...), och sedan gick han fram till sitt terrarium och tittade upp på det, då vet man att han vill in. Jag blev kvar på golvet och sov säkert en halvtimme minst till (tror jag kan sova på vad som helst eftersom ett parkett golv funkar kalas bra). När jag hade vaknat gick jag upp och hit till datorn och så har jag blivit kvar här. Har suttit mest inne på YT och kollat på amvs, och gissa vad? Jag har fan blivit smittad... Jag planerar att göra en amv... Seriöst, det känns som om det var år sedan jag gjorde en sist, senaste gången jag blev klar med en amv jag har gjort var den 21 maj i våras!! Med andra ord har det gått mer än ett halvår sedan jag har gjort en sist.
Man kan väll säga att jag har ägnat denna eftermiddag och kväll åt att dreggla över Hei (hehe... han är ju snygg som fan <3) och letat efter vättiga hemsidor där man kan ladda hem DTB, dock inga vättiga resultat... Så jag har suttit och installerat RealPlayer då det inte funkade att spela upp de delarna av DTB som jag har laddat hem i media player, och sen har jag installerat mitt det där nya programmet som man filmar det man gör på skärmen här på datorn då mitt förra laggade totalt i sommras. Nästa program att installera är After Effects CS4, jag tänker dumpa movie maker med andra ord.
Well, har precis fått hem Howling och jag älskar verkligen den låten. <3 Vill ha in den på min mobil! Synd att det inte funkar att lägga in saker på min mobil längre då något är fel, och det funkar inte att lägga in saker ifrån mobilen på datorn..

Men nu är det här inlägget för långt och får sitt slut med följande;
Sayonara och godnatt folket, Casowa är trött och går till sängs nu.





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day