En tid så fort försvinner...


I know, den är inte så värst bra för att vara en amv, hon/han som har gjort den har varken följt takten när den gjordes eller ens texten på låten... Lägger in den här bara för att det är min favorit låt just nu... ♥

Har varit vaken sedan 07:17 ungefär då pappa väckte mig när han började skrika... Sov inte så mycket denna natt med andra ord då jag gick och la mig vid midnatt igår kväll och sedan vaknade vid halv tre av att jag var skit illamående och höll på att spy (åt för mycket gluten igår med andra ord)... Men jag spydde inte i alla fall, satt typ och sov hängades över handfatet i en halvtimme... XD
Well, gick i alla fall upp vid halv åtta, har suttit vid datorn sedan dess, nu ska jag kolla hur mycket pengar jag har hade jag tänkt och sedan ska jag ta mig ned till centrum lite snabbt och handla... Har ju fortfarande inte köpt någon julklapp till mamma... Så jag hoppas att min brors kompis pappas affär har öppet idag och att dem inte har allt för dyra saker där, för då blir det att jag köper något där, sedan måste jag till pappersboden igen och handla lite...
Sedan när jag är hemma igen lär det vara lunch dags, så då ska jag käka och sedan ska jag städa klart här i mitt rum och julpynta.

Så, vi ses. 





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day