Så mycket man vill, men så lite pengar...

Jag är glá att kursen jag ska på imorron inte kostar något eftersom jag har min bästa vän. (a)
Men ack... Jag har insett att min lista på svin-dyra-saker-jag-vill-köpa är allt för lång...
Varför måste allt vara så jävla dyrt?
För liksom, det är följande saker jag sparar till:

El-gitarr
Gitarr
Mini-laptop
Ett Macro
En telezoom
Lakan, överkast, kuddar, matta (and so on) för att inreda mitt rum (jippi, Jysk har rea opå mina saker jag ska köpa nu! :D då behöver jag inte vara lika rik längre för att ha råd med allt)
Ritbräda
Photoshop CS4
After Effects CS4
Illustrator CS4
InDesign CS4
En Mac (ja, jag har blivit typ kär i Mac datorer nu, eftersom de är de enda datorerna man använder på GUC, och dom är fett mycket bättre än en vanlig PC - som jag sitter vid nu)

Oj oj oj oj.. Min lista är säkert längre än den här, men det är bara det att jag har total minnes förlust isf. Men sånt är livet. Det är iaf dessa saker jag vill ha som inte är såå värst billiga... Billigast är nog en El-gitarr eller en ritbräda. Och det är alla Adobes program som blir dyrast för mig, över 25 tusen om jag har kollat rätt (nej, jag räknar inte på student-pris, för den makafjongen verkade så kompliserad)...

En helt off-inlägg-sak. (: I onsdags på tryck tekniken lärde jag mig hur man redigerar foton. (: För jag och Ellen satt och försökte komma på hur man kunde få mitt foto på Tjabo ljusare, och då hittade jag tillslut det, och hon hjälpte till att säga hur mycket jag skulle ändra bildens ljus. (: Dock var det i CS3 och jag hittar inte den saken jag ändrade på ljuset med i mitt CS... D:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day