Det behövs ett slut för en början. En början för ett slut, detta ska bli vad vi kommer att kalla för "helt nytt"

Efter många tankar och svåra beslut har jag nu valt vad som ska hända här näst. Den här bloggen ska få en andra chans att fortsätta andas. Det är så att jag känner mig ganska inspirerad till att faktiskt fortsätta blogga just nu, men jag tvivlar på att jag blir aktiv (detta eftersom jag nog kommer prioritera att försöka få jobb, eller åtminstone praktik, i första hand).
 
Som det kanske märks så har jag gjort om layouten lite grann (vi skyller på wordpress pga det). Majoriteten av alla gamla kategorier är borttagna (endast "Time to see" fick fortsätta leva). Numera kommer ni att hitta alla gamla inlägg ifrån de före detta kategorierna som hade med vardag, mina tankar, musik och de "kreativa" kategorierna i den nya kategorin kallad "Uncategorized".
   Anledningen till att jag har tagit bort de kategorierna är helt enkelt av den simpla anledningen att allt relaterat till dem inte längre kommer att finnas här i framtiden. Eller åtminstone endast finnas till en liten mängd (syftar på vardags saker och mina tankar på denna punkt). Ett av mina val som jag gjrode för att behålla den här bloggen var att låta den bli en plats för endast mina fotografier och inget annat. Ni som fortfarande vill se sådant som jag lade upp i de lite "kreativa" kategorierna får jag så lov att hänvisa till Art of dying (min nya blogg som jag skaffade inne på wordpress bara för att prova det).
 
Mina äldsta inlägg ifrån mina före detta fotografi-relaterade kategorier till min Nikon D60 har delats upp i mina nya kategorier vid namn "Minnen 2009", "Minnen 2010" och "Minnen 2011" beroende på vilket år inlägget publicerades. Inlägg ifrån 2012 som låg i de gamla fotografi-kategorierna finns att hitta i min nya kategori "Digitala exponeringar".
   Då det gäller mina före detta fotografi-relaterade kategorier som jag gav till min Canon EOS 700, Olympus OM-2 och Olympus Trip 35, så ansåg jag att det inte var värt att sätta in deras inlägg i minnes-kategorierna pga att det var så pass få inlägg sammanlagt. Därav har alla deras inlägg helt enkelt flyttat till den nya kategorin "Analoga exponeringar".
 
Anledningen till att länkarna och liknande är på engelska är helt enkelt pga att jag anpassade den biten för de som besöker min blogg som inte talar svenska (ja, det är faktiskt fler som inte kan svenska som besöker den här bloggen än vad det är folk som talar svenska).
  Att byta domännamn och att orka sitta och centrera alla bilder ifrån den tiden då inläggen bara var 600px bred står även på "att göra"-listan för den här bloggen, men om/när det sker vet jag inte. Vi får helt enkelt se om det ens blir av.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day