Tvåtusentolv

Inlägget kommer hållas konstant uppdaterat under årets gång.



Eftersom att Spotify inte har all musik som jag vill ha på min spellista som går under namnet "2012" och sedan kanske inte alla använder Spotify nu för tiden eftersom den rent ut sagt har gått och blivit skit när man inte kostar på sig Unlimited eller Premium.

Jag fick idén till att göra en spellista för hur vidare jag känner varje månad och för låtar som jag kommit att gilla mer än andra av den underbart inspirerande Sofia. Främst då av hennes fina inlägg som hon gör för att sammanfatta sitt år.
   Så när året kallat tvåtusentolv började startade jag, löjligt nog gjorde jag spellistan och den stod tom fram tills den tjugonionde januari när jag lade upp låtarna för januari. Jag har egentligen inte några bestämda dagar när jag lägger dit musik på den, men det händer då och då när jag känner något eller helt enkelt när månaden börjar dra sig emot sitt slut och inga fler känslor omöjligt går att känna på de få dagarna som är kvar.
   Jag har gjort små noteringar i "listan" nedan om den saknas på Youtube eller Spotify, de som inte har några noteringar saknas inte på något av ställena.

Januari

"Savior" av Rise Against, "Darkness" av Disturbed, "Still broken" av Plan Three, "Min sång" av Mimikry, "Zetsubou Billy" av Maximum the hormone (saknas på Spotify), "With arms wide open" av Creed, "L's theme" ett av alla soundtracks till Death Note (saknas på Youtube), "Such horrible things" av Creature Feature (saknas på Spotify), "Running up that hill" av Placebo och "Truth" av Arashi (saknas på Spotify).

Februari

"These are the days" av The Exies, "Near's theme" ett av alla soundtracks till Death Note (saknas på Spotify), "When I held ya" av Moa Lignell, "My heart is broken" av Evanescence, "Fanfanfan" av Thåström och "Life is like a boat" av Rie Fu (saknas på Spotify).

Mars

"In too deep" av Sum 41, "Rusted from the rain" av Billy Talent, "Blundar du så blundar jag" av Mimikry, "Enemy inside (part 2)" av Egypt Central, "Egoproletär" av Varnagel (saknas på Youtube), "Hell" av Disturbed, "Does it really matter?" av Theory of a Deadman, "Jag behöver er" av Varnagel (saknas på Youtube), "Journey to the past" från filmen "Anastasia" (saknas på Spotify).

Spellista på Youtube finns här | Spellista på Spotify finns här








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day