... För att klä mig i handskar och hög hatt.

Paint tool SAI+1 timmes skiss. Takumi tillhör mig.

Någon ville att jag skulle blogga igen, jag bloggar inte när jag inte har något vettigt att säga eller att visa - så enkelt är det. Jag har inget att säga om min dag då jag tog studenten, för alla andra har redan sagt alla ord som går att säga om den dagen. Jag har inget att säga om presenterna som jag fick som "grattis till studenten", för de var alla fina även om det bara är två som jag kommer använda riktigt mycket (min mobil som jag fick av min bror och min polaroid som jag fick av min morbror).

Personen på bilden i det här inlägget, är en person som jag har känt länge, under en förjävla massa år rent ut sagt (nej, jag har noll koll på hur länge det är, länge är det i alla fall). Första gången vi sågs var i en mardröm där han fick mig att bli så rädd att jag började gråta och skrika så mycket att jag vaknade av mig själv. Andra gången var i början av Maj nu i år, då var drömmen helt enkelt bara så fin att det inte är sant, visst, obehaglig var fortfarande ett förnamn till den, men läskig var den inte.
   Egentligen hade jag inte tänkt visa någon bild på någon av karaktärerna som ingår i något av de tre projekten som jag har sysslat med under allt ifrån cirka 2 år tillbaka i tiden tills bara någon månad (om du inte förstår vad jag menar, så nej, du har inte missat något. Jag helt enkelt inte har sagt något om detta förens nu), men Thåström tvingade mig till att få en bild i huvudet på Takumi, så det blev helt enkelt att jag var tvungen att rita den lite snabbt igår kväll... Och sedan fick jag för mig att visa den.

Det är Uppcon i helgen, imorgon ska jag på något möte vid ett. Så jag hör nog inte av mig igen förens på måndag som tidigast. Godnatt.









Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day