alla tankar som jag har försökt förstöra.



Med en tumme som jag nog har råkat bita aningen för hårt i och en underläpp som droppar blod, känns det fint att det här lovet snart är slut. Jag behöver dagarna som de ska vara igen. Jag antar att jag helt enkelt tar mig friheten till att göra allt som jag inte borde göra och skiter i det jag borde göra när jag har lov. De går aldrig som de var tänkta att ske. Egentligen så undrar jag om något är menat att gå så som det var planerat, för mig är det ett mål som är omöjligt att uppnå i alla fall.
   Jag har ett stort behov av att rita, men jag är inte i kapabel till att få ned något av allt jag ser. Dagsljuset vill mig inte väl och jag har än att återfinna inspirationen som jag förlorade under tvåtusenelva (jag trodde faktiskt att inpsirationen skulle komma tillbaka fort, med tanke på att jag log så få timmar in på året kallat tvåtusentolv).

Jag borde gå allt till mötes, istället för att bara sitta och vänta... Snarast möjligast.




hanna

ja alltid äre skönt att komma in i vardagen igen, hoppas du finner din insperation!

2012-01-09, 18:50:45 /
Rebecca Rehn

SV: Idrottskläder behöver inte vara så dyra! Kika nu när det är mellandagsrea :)

Haha, kortbyxor lät hurtigt. Men skönt också! Hoppas du hittar tillbaka till löpningen. Finns inget skönare än att man kommit in i ett mönster och nästan längtar efter att få träna :P

Och så jäkla typiskt att skolan ska vara i vägen för träning! Inte konstigt att ungdomar blir tröttare osv i skolan..

2012-01-10, 18:47:26 / http://rebeccaarehn.se




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day