ögonblicket var det vi ville berätta.

Jag har suttit och bläddrat bland våra minnen under de senaste veckorna, för jag har tagit mig ann den där svåra och tidskrävande uppgiften att välja ut bilder som ska ha till syftet att bo en obestämd tid i galleriet på min hemsida. Eftersom jag har gjort det så har jag även insett hur dålig jag har varit de senaste månaderna. Jag har nog ett par hundra bilder som jag skulle ha visat här på bloggen, men jag har inte tagit mig tiden till att redigera dem och lägga upp det här... Vilket känns väldigt fel, med tanke på att snön nu ligger vit och glittrande över både mark och tak. Med en hemlighet i form av is under sig som vi inte får se igen förens allt börjar smälta. Och viskar om inspirationer och härliga minnen när man vandrar fram i allas vårt vinterlandskap.
 
De senaste dagarna har jag gjort en rad olika saker som är för många för att nämnas så här på rak arm. Dock tänker jag nämna det som jag känner mig väldigt glad över, detta något är att jag så gott som har köpt alla julklapparna för i år (det är bara en del som jag måste göra klart och tre personer som jag ska köpa/göra julklappar till efter det). Jag kan nog till och med erkänna att årets julkalender är ganska fin, men det är nog bara för att Greveholm var min absoluta favorit av alla (även om Greven skrämde skiten ur mig när jag var liten).
   December är poetisk och inspirerande, vilket är något jag gillar och det känns som ett fint slut på året trots mörkret som vakat på mig ifrån min ögonvrån och vissa dagar dragit mig bort ifrån ljuset för att bli en del av det.




Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)
Jättefin design för övrigt.

Sköt om dig! Kram

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du tycker det! (:Detsamma. (:
Casowa

2012-12-09, 09:50:47 / http://NatalieDahlberg.blogg.se




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day