Gathering the roses...


Ibland undrar jag varför jag har kvar den här bloggen. Det är ju inte precis som om jag någonsin kommer lyckas bli aktiv igen och jag har helt ärligt tröttnat på allt vad bloggar heter. Jag har ju till och med tappat intresset för DC - sidan som jag har varit aktivare på än någon annan sedan jag blev medlem där under 2008.
   Jag har ju en massa bilder ifrån Närcon att visa... Varför gör jag det inte då? Jo, min ursäkt är "jag orkar inte, för om jag gör det måste jag sitta och skriva något också". Av någon anledning tycker jag det inte är något kul att skriva blogginlägg längre, det enda jag tycker är kul med bloggar är att läsa sådana som skriver poetiskt. Jag kanske är en poet ibland, men det är fan långt ifrån så som jag önskar att jag var.

Jag vet helt ärligt inte hur det här slutar, antingen så lär jag väl fortsätta som jag har varit nu på senare år. (Skriva sjukt sällan.) Eller så får jag försöka sitta och komma på något sätt att få mig själv att gilla bloggar igen. Eller så försvinner jag. Jag vet inte, vi får se.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day