Göra sig fri igen.

Första dagen efter vad som känns som en evighet (men som ändå känts som bara två veckor), som jag satte foten i skolan igen. Än en gång överöst med läxor och prov. En dag... Vad kommer här näst egentligen...? Skolan känns som en främling och datorskärmen på min dator där är pytteliten (ja, kalla mig bortskämd om ni vill, jag råkade bara sitta vid en dator med större skärm än den jag har här hemma under praktiken). Visserligen känns det som om jag inte fick mycket gjort idag på lektionerna. Förmiddagen gick åt till redovisning av praktiken, säga hej till allt folk som man inte sett på evigheter, hitta att skolans dator har mitt nya favorit typsnitt, försöka undvika allt prat om studenten...
   Eftermiddagen ägnades åt att somna på religionen (förlåt, men min lärare är sämst och hon får mig att somna för att hon är så dålig), se på en film med allt jag redan kunde om energi pga. min överdrivna uppsats som jag skrev innan praktiken började och ha tråkigt på naturkunskapen...
   Imorgon tänker jag vara bättre, det har jag bestämt mig för. Denna dag kallad den sextonde april var bara deprimerande för att praktiken är slut, förhoppningsvis kommer jag över det någon dag... Jag ska ta med mig lite saker här hemifrån så jag kan arbeta duktigt - trots allt så har jag mycket att göra, både hemma och i skolan. 

Olympus OM-2 + 50mm








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day