Dryga med tråkiga saker istället för att andas.


Jag vet egentligen inte vad fan som for i mig där för cirka fem och en halv timma sedan... I stora drag fick jag antagligen för mig att jag skulle ta och faktiskt göra någor lite finare av mitt galleri inne på dA. Så nu ser det ut som bilden visar (minus den fula grejen som sticker fram nere i det vänstra hörnet). Jag blev kär i den där lilla kladdiga saken som ska föreställa min ritplatta (tycker den blev jätte söt, haha) och sedan gillar jag den där så kallade draken som ska ta folk till de kommande referens (jag erkänner, jag har inte en aning om vad det heter på svenska) bilderna på mina karaktärer (den ser nästan ut som Spyro, som jag saknar den grabben, jag vill ha mitt PS2 lagat så jag kan droga sönder TLoS igen).

Om jag ska gissa så är anledningen till att jag ville ersätta bilderna som länkade till mina mappar där i galleriet helt enkelt för att jag inte vill se bilderna som jag har där i. I alla fall majoriteten av allt är sådant som jag inte vill se längre... För att vara ärlig så har jag nog fått, eller snarare alltid, haft samma åsikt som Deidara har vad gäller min konst... I alla fall den biten om att det är fint i ett-tre hjärtslag och sedan är det inte värt att se på något mer (biten om att "konst är en explosion" kan jag inte riktigt hålla med om även fast hans konst är helt underbart trevlig den med). Så ja... I stora drag vill jag inte se det jag gjorde i det förflutna mer än nödvändigt.
   Vad gäller andras konst delar jag visserligen samma åsikt som Sasori har... Andras konst är vacker för alltid och jag tröttnar inte på det i första taget.

Just nu är jag tydligen illamående, så jag ska gå i sängs och hoppas på att det har gått över tills imorgon så jag kan koncentrera mig på att göra diverse olika saker... Som att städa, det skulle vara en bra sak att göra...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day