I will not fail, I will survive.



Nikon D60 + 50mm

Här sitter jag och har det gött vid mitt skrivbord. Lyssnar på fin musik som jag fann i en fin amv idag (jag älskar att hitta nya bra band). Jag gör två läxor på samma gång - muntliga framträdandet till svenskan som jag har på fredag och planerar en idrottslektion som jag ska hålla i om några veckor med lite tur.
   Det känns konstigt att jag är inställd på att inte misslyckas i något ämne mer än vad jag redan gjort. Jag ska inte ha något mer G i mitt betyg, det räcker med att jag misslyckades att bevisa mina kunskaper i matte och fick G även fast jag låg precis under VG, och att jag totalt misslyckades på att försöka nå upp till ett VG i samhällskunskapen även fast jag låg på VG- där med. Men nog är det alltid positivt att vara inställd så. För vem vill misslyckas här i livet? Inte jag.

Och nu ska jag återgå till skrivhäftet, alla papper och mina kartonger som stödorden till talet ska ha hamnat på innan jag går till sängs - förhoppningsvis. Dock måste jag få ned talet till 3-5 minuter långt först (mitt är för nuvarande 13 minuter långt och då har jag tränat två gånger, så med lite till träning får jag nog ned det till 11 minuter när allt "ja", "mm", och "kort sagt" har försvunnit ur det).








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day