G as in Ghost - The ghost of you



Större finns att se [här] - ganska precis en timmas kladd, själva färgerna är ritade med musen och sedan smetade jag med ritplattan. Arice är min, punkt slut (men hennes själ tillhör föralltid Ryo och Cour). RIP.

Fick bara ett infall av att behöva rita helt plötsligt... Kom och tänka på låten med SOTY... Sedan på Arice... Jätte sött helt enkelt. Sedan var det bara konstant kladd, kladd, kladd under en timma. Och jag menade egentligen inte att den här skulle bli fin eller rak, antar att jag ville få ut hennes spöke ur hjärnan en stund (kompliserad historia, men nej, hon lever inte, hon dog... för ett bra tag sedan...). Men jag tänker ha den i min abc-bok i alla fall. Så nu har jag tappat räkningen på hur många till bilder till den jag ska ha hunnit ritat innan nästa torsdag...

Nu ska jag till sängs hade jag tänkt. Det är teori på idrotten imorgon, och jag vill gärna inte sova på den, haha. För den delen så kanske det kan bli lite snålt med bloggande för min del med lite otur även fast jag kanske har en hel del bilder att visa om jag är duktig och ritar klart rätt många nu i helgen... Internet går sönder stup i kvarten pga. att combort är knäppa och inte har koll på vad det är för månad.




emelie francea

fin blogg :)

2011-03-04, 21:00:09 / http://franceaemelie.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day