Slifer the Sky Dragon

Karaktären tillhör Kazuki Takahashi.

större bild finns [här]

Sötaste guden i världshistorien kan tyckas, jag gillar Slifer och har alltid gillat honom. Eftersom jag gjorde den på bildlektionen med noll tillgång till dator hade jag ingen originalbild att titta på då jag ritade honom, så en del fel kan finnas - ursäkta för det. Den kanske är aningen sne och så (speciellt huvudet), men jag satt tydligen inte så överdrivet vackert då jag ritade den har jag fått höra (låg tydligen nästintill på bordet lite slappt och fint, haha, kanske inte det bästa sättet att rita om jag ska säga det själv).
   Dock ger nog inte fotografiet på denna min teckning överdrivet med rättvisa... Majoriteten av skuggorna är betydligt mycket mörkare och de ljusa ställena är betydligt mycket ljusare. Är faktiskt väldigt stolt på den biten, annars brukar jag vara den som inte vågar göra så överdrivet mycket skillnad emellan ljusaste delarna och de mörkaste, men det vågade jag av någon anledning göra på denna.

Den är tyvärr vikt på mitten ja, var tvungen att vika den då jag skulle få med den hem ifrån skolan, men sedan har folk även roat sig med att vika den här hemma också.




hanna

jävligt snygg bild!

2011-06-07, 22:30:56 /
Elin

Den där var inte lika söt som drakarna du brukar rita i vanliga fall, men den var fin ändå. :D

2011-06-14, 16:14:11 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day