Shatsha - The guardian


158px större finns [här]

Jag är klar nu och jag gillar den - speciellt ögonen, jag har aldrig ritat ögon bättre tidigare. Dock är jag inte nöjd med lädret för fem före, det gick helt ärligt inte att rita det...
   Detta är i alla fall en liten tjej som går under namnet Shatsha. Hon är en av karaktärerna i min story "Mörkrets härskare" (som är tredje och förhoppningsvis sista biten av storyn som jag har hållt på med sedan 2007 om en tjej vid namn Yuna Delgado), tillägnad min vän Sara som tack för all hjälp (och Shatsha är inte bara min för den delen också, hon är lika mycket Sara's som hon är min). Och ja... Jag vet inte riktigt vad jag kan säga mer om henne än att bilden blev förbannat lik hur jag har sett henne i skallen då jag skriver delen av storyn där hon är med... Speciellt ögonen...
   Jag började med bilden för flera månader sedan och har varit tvungen att göra om bilden två gånger sedan dess, detta var tredje försöket med den. Innan den här bilden har jag bara ritat vargar tre gånger tidigare, så detta var min fjärde gång att göra en varg (antar att den blev så som den blev eftersom fyra är mitt turnummer, haha). Det var första gången som jag försökte få pälsen så den verkligen såg ut som en varg...
   Jag sökte på "Black wolf" eller "Black wolves" på google då jag skulle göra skissen, men eftersom jag inte lyckades med kroppen blev det som det blev, så ja, jag tittade på bilder då, samt när jag försökte se hur pälsen "ligger" på kroppen.

Bilden är en gåva till Sara för den delen också. (:




Vaiho~

Fy fan va nice det blev!

Efter allt detta slit, så är den äntligen klar! :D:D:D:D (tack gode gud att du har ledigt på sommarlovet)

As nice! Skicka på msn btw så jag kan slänga upp den på min blogg :D:D:D (så slipper jag börja leta o jävla källan för att du har jävla kopieringsskydd xD)

2011-06-20, 23:31:00 / http://weron.blogg.se/
hanna

åh, ögonen fick du till nå jävulskt bra! hela bilden är azum måste ja säga!

2011-06-21, 22:29:45 /
Elin

Nej va fin! Jag fattar inte hur du gör, men va du än gör, fortsätt med det!

2011-06-22, 14:50:15 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day