En tidig alla hjärtans dag.


Större storlek går att se [här] - Karaktären tillhör Kila och Neph ifrån DC och är avritad ifrån min drake Miran där.

Rosa. Hej vad jag blev förvånad då jag ställde in mig på att göra en rosa drake, övervägde om att göra en alternativ färgning av den, men så blev det inte... Gjord som uppgift i skolan, ska printa ut denna på canvas imorgon och ställa ut den i gallerian, ska även då göra klart mitt ord-hjärta som jag gör utifrån texten på låten Without av Hinder. Plus att jag måste få klart två till utöver dem också, har ett foto som jag tänkte fotografera och ta med mig imorgon för att fixa till. Men jag har bara en idé på ett foto, så jag... Glöm det, när man talar om trollen får man en idé till bara genom att se sig omkring i rummet för att kolla vad för tillgångar man har att arbeta med.

Fick ännu tre skisser gjorda idag på GK lektionen, så nu har jag fyra färdiga skisser som ska färgläggas. Dock vet jag inte om jag kommer att börja färglägga någon av dem nu ikväll... Skulle nämligen vilja hinna rita klart en bild som jag haft i mitt huvud sedan jag såg Ruth's ena bild som hon lade upp på dA för en tid sedan... Och det vore så passande att hinna klart med den någon av de kommande dagarna eftersom Ruth fyller 21 om två dagar... Men vi får väl se hur det blir med den biten, egentligen går skolan och fiskarna före nöje. Och jag har nog jävligt mycket i skolan just nu även fast jag inte vill erkänna det för mig själv, så det blir nog att jag börjar göra klart något nu ikväll...

Det känns för den delen som att min blogg nu för tiden snarare är en illustrationsblogg istället för en fotoblogg... Lite mupp, haha.




Siv Merethe

Fine bilder :)

2011-02-11, 08:00:05 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day