om jag kunde le, då skulle hela världen se.

Det är vår, trots det sitter jag fortfarande och önskar. Jag sitter fortfarande och väntar. Detta är ingen vinter, detta är inte december. Jag önskade mig min regnbågssnö, jag önskade mig snö som räckte mig upp till knäna åtminstone. De önskningarna var tydligen för många och för svåra för att vår moder Jord skulle kunna uppnå.

Har du feber? Mår du dåligt? Har du ont någonstans?
   Frågar jag, men jag behöver inte få något svar, för jag vet att hon svarar ja på alla tre, men hon vägrar säga mer än de två vaga bokstäverna som inte ens förklarar början på vad någon kan känna.



Jag önskar mig ditt bästa, jag önskar mig att du blir bra igen. Det är mycket "jag" och mycket "du", men det är så det ska vara. Ibland känner jag mig ensam med dig och det du känner. Det är dags för resten av världen att också öppna ögonen, att öppna öronen... Börja se dig... Börja höra dig.

Maybe it's time to get TTS started?




Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Drakar! det skulle jag med vilja ha! :)

Jaa alltså här jobbar jag fulltid och tycker ändå att det är svindyrt att byta möbler.. haha.. Har gått och skjutit fram det i flera år nu :)

2011-12-30, 15:57:23 / http://nevnarien.se/
hanna

dear snowman, bring snow to oss.

2011-12-30, 18:48:19 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day