i väntan på min snö.



Det känns som om det var en evighet av år sedan jag faktiskt orkade med något som har med bloggarnas värld att göra. När jag överger den tappar jag tidsbegreppet totalt, jag får helt enkelt svårt att hålla koll på vad det är för dag - jag orkar helt enkelt inte bry mig eller ens se efter.
   Jag önskade mig en vit vinter, men det är sommar här. Okey, sommar är att ta i, men det är åtminstone vår här. Snart börjar jag väl nysa och blir liggande med allergin hand i hand, så är det alltid på våren. Jag önskar mig fortfarande en vit vinter, för det är inget fel med att jag fortsätter önska. Jag är en stenbock.

Inspirationen till att skriva har återvänt hand i hand med två av mina absoluta favoritband som Spotify efter tre års tid äntligen har valt att lägga in där.
   Jag är poetisk på kvällarna och i drömmarna om nätterna. Under dagarna är jag den som inte får nog av spel och som inte får nog med att se söta animes och härligt fina filmer. Vad är det för liv egentligen? Gå upp, äta något, spela spel eller titta på serier och filmer, sätta sig och skriva till långt in på natten och sedan sova där man fortsätter skriva ned orden på insidan av ögonlocken... Något är det i alla fall, liv vet jag inte om man kan kalla det.

Nu är det min tur att börja leva, nu är det min tid att börja se.




Elin

De är väldigt synd att du inte uppdaterar så ofta, för jag gillar din blogg jätte mycke!

2011-12-29, 20:49:45 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day