Twins of darkness


större finns [här] - en halvt färdig in progress-bild på skissen finns [här] - karaktärerna tillhör Lego.

Detta är då finaste Chadok och Gahdok (min version av dem alltså), två av mina favoriter (antagligen för att de är drakar, hehe). För att inte tala om att detta är målningen jag satt och målade under åtta timmars tid igår. Jag är nöjd, fasligt nöjd. Dock är detta inte den typen av bild som ska vara fin på nära håll, så ursäkta om ni inte tycker den ser så fin ut på fotografiet (för att inte tala om, ursäkta för det gul/bruna ljuset där i högra sidan av bilden, jag var tvungen att använda taklampan för att lysa upp rummet eftersom det ska till och regna här - eller något sådant, mysko ser himlen ut i alla fall).
   Den är alltså målad med oljefärger och är mitt första seriösa försök vad gäller att måla med det - så jag är förvånad att jag lyckades så pass bra med den. Det är även min sista gång att måla med det. Innan någon frågar, de gröna cirklarna med krummelutter i betyder "We are twins of darkness".

Jag hade egentligen hoppats på att få gå ut och fotografera lite nya självporträtt idag, men vädret vill inte som jag vill, det spöregnade imorrse så det är dyblött ute och himlen ser som sagt mysko ut... Så jag får snällt hålla mig inne. 




Julia [fotoblogg]

Fin blogg! :D <3

2011-08-10, 11:50:02 / http://juliiialarsson.blogg.se/
A N N N A I Z (Annis)

SV; Jaha okej , men bara att lämna en kommentar eller mejl om du skulle ha vägarna förbi så kan vi säkert fixa någon snabb plåtning om du skulle vara intresserad! :)

2011-08-10, 12:29:48 / http://annnaiz.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day