Det finns tre ord, vars mening står för anledningen till livet i sig.




Dessa tre ord, som har haft så stor betydelse i mitt liv har hjälpt mig mer än vad man kan tänka sig många gånger. Dessa tre ord är enighet, plikt och öde. Det är då man ställer sig frågorna: "Vad är min enighet här i världen?", "Vad är min plikt? Till vem står min plikt i fråga?" och "Vad är mitt öde? Vad är det jag vill uppnå innan mitt liv får sitt slut?" som man verkligen börjar tänka till gällande vad anledningen till att man lever är. Jag frågar mig de frågorna varje gång jag inte är på bästa humöret och inte ser något annat än ett mörker utan slut. Men jag frågar mig själv det då jag bara behöver påminna mig själv om varför jag själv anser att jag lever det livet jag lever här.

Kortfattat är mina svar på frågorna följande: Min enighet är framförallt till naturen, men även till djuren som lever där. Min plikt är att leva det livet jag blivit given och försöka med allt jag tar mig an så gott jag kan, ingen kan leva mitt liv bättre än vad jag kan. Mitt öde är att alltid kämpa för det jag tror på, för mina drömmar, för det jag vill uppnå och göra allt jag är i kapabel till för att försöka uppnå de sakerna innan min sista dag i livet är kommen.




Hanna

Snygga bilder igen : D

Men det är bra, man ska kämpa för det man tror på : D

2010-09-23, 17:17:32 /
Vaiho~

pepptalk! Nu kör vi xDDDDD Haha, skit grymma bilder (:

2010-09-23, 17:49:09 / http://weron.blogg.se/
Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, haha men de är ju jättefina ihop! :D Kameror behöver också lite kärlej ;D

Dock kommer jag att var grym och separera dem efter helgens slut då den nya canonen åker tillbaka dit den hör hemma. Det är bara en tillfällig förälskelse ;P

2010-09-23, 19:28:08 / http://nevnarien.se/
Diza

Otroligt fina bilder! :o

2010-09-24, 10:49:44 / http://dizaskold.blogg.se/
Neha

Superfina bilder:D

2010-09-24, 14:35:44 / http://nehaexponerar.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day