21 - Allt förändras då tiden passerar...



Nationella prov i engelska imorgon, de två sista jag har att göra innan engelskan är over and done with. Jag har dock inte varit duktig idag, har inte orkat/hunnit städa här i rummet... Har varit inne i Uppsala typ hela dagen känns det som... Men aja, har nog köpt den sista förvaringen jag kommer behöva framöver på några månader.
Köpte även ett till mini-växthus som jag bara ska ha innomhus och odla växter i (ja, jag är mycket för att odla växter). Sitter just nu här och har skit tråkigt.
Så jag har inte en aning om vad jag ska göra tills jag inte orkar vara vaken längre. Lyssnar på nice musik i alla fall, det är ett plus... Kanske ska börja på mitt projekt arbete till multimedian...? Hurm... Fast jag vill hellre snacka med folk just nu. Har lättare att snacka med folk då jag har ont i halsen då jag bara behöver skriva, synd att typ allt roligt folk inne på msn är upptagna eller inte vid datorn...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day