Fast update.

Imorgon blir jag förhoppningsvist klar med i alla fall en sak hit till bloggen, I am not going to tell you what... ;D
Imorgon är det även EFIT-dag, så räkna med foton då. (:
För övrigt kommer min morgondag bestå av städa (hur kommer det sig att jag tajmar in att göra det precis när det är EFIT?), rita, göra rent åt fiskarna, vara ute om vädret tillåter och säkert något mer som jag inte kommer på nu. Göra fler tavlor kanske? Dock kan jag inte skriva ut dem då pappas dator (som den enda vettiga skrivaren är kopplad till) är död...

Jag har i alla fall värsta idéen på en bild jag vill rita, dock kommer den nog inte bli som jag vill då jag aldrig har ritat de två filurerna som ska vara med på den förr... Och jag måste bestämma mig för vilken av alla meningarna jag har suttit och författat ihop som jag ska ha på den bilden i så fall...

Yes, I know, jag borde ha haft med en bild i det här inlägget då bloggen har varit väldigt bild-lös på sista tiden, och jag har faktiskt bilder jag vill visa, men jaa, är trött och orkar inte fixa till dem just nu (har ju hållt på i photoshop i två timmar nu, så jag är förtillfället väldigt trött på photoshop, men jag är även förvånad att det har gått såpass bra som det har gjort nu ikväll, inga problem eller svordommar, otroligt)... Sorry för det. På tal om att fotografera imorgon. Jag vet en bild jag ska fixa klart lite snabbt (har bakgrunden kvar att göra) och visa, är jävla nöjd med den kort sagt, första försöket och det blev mer awesome än vad jag hade trott, dock har jag noll fantasi på bakgrunden då jag inte vet exakt hur platsen ser ut, så jag bara har börjat att slänga ihop massa skuggor och så. ^^




Hanna

Åh, spännande :D

2010-06-06, 14:03:58 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day