Ek i motljus




Här sitter jag, har tråkigt. Sitter och dregglar över några Guitar Hero spel inne på cdon som jag vill ha då jag lessnat på mitt "Legends of Rock" som jag redan klarat fler gånger än vad jag kan räkna till. Det känns som det är dags att införskaffa något nytt spel till min gitarr... Är jävligt sugen på "Guitar Hero - Greatest hits", då "Through the fire and flames" är med på den (men även många andra låtar som jag tycker om att spela), men är även jävligt sugen på "Guitar Hero - Metallica", då jag tycker Metallica är jävligt bra, plus att jag älskar att spela deras låt "One". Men sedan vore "Guitar Hero 5" också något, bara för att det kan vara trevligt att ha många spel då man har tråkigt. Och även fast det kaske inte finns någon låt som jag direkt lyssnar på, brukar jag alltid lyckas hitta en låt som jag börjar gilla med någon och då börjar jag lyssna på dem, så det är en av de sakerna jag älskar med Guitar Hero. Att man hela tiden kan hitta nya band man kan komma att börja gilla. (:

Ska nog i gå ut en stund jag. Sedan ska jag nog dra undan akvariumet ifrån ingången till klädkammaren och sätta mig och sy, eller så sätter jag mig och ritar klart min bild som jag började rita igår, vi får se vilken det blir.




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day